Per aconseguir els nostres objectius, partim dels següents principis metodològics:
Llenguatge receptiu envers el productiu
Els nens reben molta informació comprensible i es veuen implicats en activitats en les quals mostren comprensió de forma no verbal. La producció no es força de forma artificial, sinó que arriba quan cada nen i nena se sent preparat.
Ús de l’anglès a l’aula
El llenguatge típic i les instruccions repetides freqüentment es desenvolupen de forma gradual, de manera que els nens s’hi acostumen i desenvolupen confiança en aquesta informació i llenguatge.
Aprenentatge quinestètic
Aquest tipus d’activitats permeten mantenir els nens ocupats i així centrar la seva atenció i desenvolupar la concentració i motivació per interactuar a través de l’anglès.
Diversió
Els nens necessiten divertir-se per aprendre i, per aquesta raó, en la seva metodologia, moltes activitats es basen en jocs, cançons, bits de memòria, fer mímica, contes, històries… amb la finalitat de motivar els nostres alumnes cap a l’aprenentatge d’una llengua estrangera.